"Grupa Gino Rossi zanotowała w listopadzie 2014 roku sprzedaż w wysokości 19,4 mln zł, w tym sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 11,6 mln zł. Wzrost o 31 proc. zanotowała w listopadzie sprzedaż detaliczna Gino Rossi i wyniosła 10,7 mln zł" - czytamy w komunikacie.

Sprzedaż spółki Simple w listopadzie tego roku, realizowana wyłącznie w salonach własnych i w salonach franczyzowych, wyniosła 7,8 mln zł i była o 26% wyższa w porównaniu rok do roku, podano także.

"Narastająco od stycznia do końca listopada 2014 roku, sprzedaż w grupie Gino Rossi (bez przychodów ze sprzedaży komponentów) wyniosła 218,5 mln zł i była o 18% wyższa w ujęciu rok do roku" - czytamy dalej.

W tym samym okresie sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 25 proc., a sprzedaż detaliczna Simple CP wzrosła o 14 proc. r/r.

Reklama

"W listopadzie zanotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży detalicznej w segmencie obuwia i odzieży. Mamy ponad 30-proc. wzrost sprzedaży w segmencie obuwia i 26-proc. wzrost sprzedaż Simple. Listopad spełnił nasze oczekiwania pod względem sprzedaży i oczekujemy dobrego grudnia. Już niedługo będziemy wprowadzać kolekcję sylwestrową, tak w segmencie obuwia jak i odzieży, która uzupełni naszą ofertę sprzedaży w grudniu" - skomentował prezes spółki Tomasz Malicki, cytowany w komunikacie.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.