„Zgodnie z zawartym porozumieniem z inwestorem z USA, inwestor ten określił, że w przypadku pozyskania przez emitenta z publicznej emisji akcji serii D kwoty niższej niż planowane 3 mln zł brutto, obejmie on w ramach dedykowanej oferty prywatnej (…) akcje nowej emisji w takiej ilości aby łączna wartość emisji akcji serii D i akcji nowej prywatnej emisji objętej przez tego inwestora wyniosła ok. 3 mln zł. Wartość emisji akcji serii D wyniosła ok. 332,76 tys. zł. W związku z tym po podjęciu przez NWZ emitenta uchwały w sprawie emisji akcji nowej emisji, zamiarem emitenta będzie zaoferowanie temu inwestorowi ok. 8,89 mln akcji nowej emisji co cenie emisyjnej 0,30 zł akcję" – czytamy w komunikacie.
Według informacji, objęcie akcji nowej emisji przez inwestora z USA nastąpi w terminie 14 dni od podjęcia przez NWZ spółki uchwały o podwyższeniu kapitału zakładowego i emisji nowych akcji.
„Zgodnie z zawartym listem intencyjnym z dystrybutorem technologii HydroPlant, dystrybutor ten zadeklarował, że w związku z obserwowanym przez niego zainteresowaniem rynku technologią HydroPlant, w przypadku uzyskania pozytywnych wyników testów technologii HydroPlant prowadzonych w autobusach komunikacji miejskiej MPK we Wrocławiu, będzie on zainteresowany dokapitalizowaniem emitenta na kwotę 1 mln zł poprzez objęcie akcji nowej emisji, po cenie emisyjnej nie niższej niż 0,30 zł za akcję, w ramach dedykowanej oferty prywatnej (…)" – czytamy dalej.
W związku z tym po podjęciu przez NWZ uchwały w sprawie emisji akcji nowej emisji, zamiarem emitenta będzie zaoferowanie dystrybutorowi ok. 3,3 mln akcji nowej emisji po cenie emisyjnej 0,30 zł akcję, wskazano również.
HydroPhi Technologies Europe to polska spółka-córka notowanego na OTC Markets w USA HydroPhi Technologies Group, Inc.
Spółka HydroPhi Technologies Group, Inc. (HPTG) specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu systemów produkcji paliwa wodorowego wykorzystujących elektrolizę wody. Technologia HydroPhi - HydroPlant - nie jest oparta na ogniwach paliwowych oraz nie jest alternatywą wodorową dla tradycyjnych paliw węglowodorowych.