„Zgodnie z zawartym porozumieniem z inwestorem z USA, inwestor ten określił, że w przypadku pozyskania przez emitenta z publicznej emisji akcji serii D kwoty niższej niż planowane 3 mln zł brutto, obejmie on w ramach dedykowanej oferty prywatnej (…) akcje nowej emisji w takiej ilości aby łączna wartość emisji akcji serii D i akcji nowej prywatnej emisji objętej przez tego inwestora wyniosła ok. 3 mln zł. Wartość emisji akcji serii D wyniosła ok. 332,76 tys. zł. W związku z tym po podjęciu przez NWZ emitenta uchwały w sprawie emisji akcji nowej emisji, zamiarem emitenta będzie zaoferowanie temu inwestorowi ok. 8,89 mln akcji nowej emisji co cenie emisyjnej 0,30 zł akcję" – czytamy w komunikacie.

Według informacji, objęcie akcji nowej emisji przez inwestora z USA nastąpi w terminie 14 dni od podjęcia przez NWZ spółki uchwały o podwyższeniu kapitału zakładowego i emisji nowych akcji.

„Zgodnie z zawartym listem intencyjnym z dystrybutorem technologii HydroPlant, dystrybutor ten zadeklarował, że w związku z obserwowanym przez niego zainteresowaniem rynku technologią HydroPlant, w przypadku uzyskania pozytywnych wyników testów technologii HydroPlant prowadzonych w autobusach komunikacji miejskiej MPK we Wrocławiu, będzie on zainteresowany dokapitalizowaniem emitenta na kwotę 1 mln zł poprzez objęcie akcji nowej emisji, po cenie emisyjnej nie niższej niż 0,30 zł za akcję, w ramach dedykowanej oferty prywatnej (…)" – czytamy dalej.

W związku z tym po podjęciu przez NWZ uchwały w sprawie emisji akcji nowej emisji, zamiarem emitenta będzie zaoferowanie dystrybutorowi ok. 3,3 mln akcji nowej emisji po cenie emisyjnej 0,30 zł akcję, wskazano również.

Reklama

HydroPhi Technologies Europe to polska spółka-córka notowanego na OTC Markets w USA HydroPhi Technologies Group, Inc.

Spółka HydroPhi Technologies Group, Inc. (HPTG) specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu systemów produkcji paliwa wodorowego wykorzystujących elektrolizę wody. Technologia HydroPhi - HydroPlant - nie jest oparta na ogniwach paliwowych oraz nie jest alternatywą wodorową dla tradycyjnych paliw węglowodorowych.