W całym 2014 r. sprzedaż w grupie Gino Rossi wyniosła 243,7 mln zł i była o 18% wyższa niż rok wcześniej.

Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 13,7 mln zł w grudniu i była o 10% wyższa r/r, zaś w okresie styczeń-grudzień wyniosła 151,4 mln zł i wzrosła o 19% r/r.

Sprzedaż detaliczna Gino Rossi spadła o 2% r/r do 11,0 mln zł w grudniu, zaś od stycznia do grudnia zwiększyła się o 21% do 116,5 mln zł.

Sprzedaż hurtowa wzrosła o 122% r/r do 2,7 mln zł w grudniu, a w ciągu całego 2014 roku wyniosła 34,9 mln zł, co oznacza wzrost o 11% w skali roku.

Reklama

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 11,3 mln zł, tj. wzrosła o 47% w porównaniu do wyniku w grudniu 2013 roku. Narastająco sprzedaż wyniosła 92,3 mln zł, co oznacza wzrost o 17% r/r.

Gino Rossi osiągnęło szacunkową marżę brutto ze sprzedaży łącznej (detalicznej i hurtowej) wyliczoną na podstawie cen ewidencyjnych na poziomie 47,9% w IV kw. 2014 roku wobec 48,4% rok wcześniej. Z kolei marża Simple wyniosła 57,2% wobec 55,9% rok wcześniej.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.