„W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2014 roku wyniosła około 443,5 mln zł i była wyższa o około 11,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" – czytamy w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w grudniu 2014 roku w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 30,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2013 roku o około 12,4% . W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 230,1 mln zł i była wyższa o około 10,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

„Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 36,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2013 roku o około 11,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 172,3 mln zł i była wyższa o około 7,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" – czytamy dalej.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.