Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - w sieci polskich sklepów wzrosły o 27% r/r do 106,11 mln zł w 2014 r., podała spółka.

W samym IV kwartale 2014 r. przychody spółki w polskiej sieci detalicznej wyniosły 30,39 mln zł, po wzroście o 14% r/r.

Przychody ze sprzedaży w kanale e-commerce wyniosły 5,29 mln zł w 2014 i były o 40% wyższe niż w 2013 r. W IV kwartale sprzedaż w internecie wyniosła 1,09 mln zł wobec 0,92 mln rok wcześniej.

"Wyniki sprzedaży w polskiej sieci sklepów oraz w internecie potwierdzają, że miniony rok był bardzo udany dla CDRL i marki Coccodrillo" - powiedział wiceprezes CDRL Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Po trzech kwartałach spółka zanotowała wzrost zysku netto o 243% r/r do 9,876 mln zł. W tym czasie wynik EBITDA wzrósł o 82% do 15,790 mln zł. Przychody po trzech kwartałach wyniosły 117,745 mln zł wobec 109,193 mln zł przed rokiem, podano także.

"Chcemy być przewidywalną i przejrzystą spółką. Dlatego zdecydowaliśmy się na osobne publikowanie kluczowych danych sprzedażowych. Zamierzamy też raportować w tym roku miesięczne dane dot. przychodów ze sprzedaży" - zapowiedział prezes Marek Dworczak.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Zdobyła wiodącą pozycję na rynku polskim oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, a także działa w krajach poza Unią Europejską. Sklepy Coccodrillo znajdują się na czterech kontynentach, m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach czy Brazylii. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.