"Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na dzień 1 lutego 2015 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 9679. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 251 netto (uwzględniając odejścia)" - czytamy w komunikacie.

Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 stycznia 2015 r.) liczba klientów spółki wynosiła 9428. Przed rokiem (1 lutego 2014 r.) liczba klientów wynosiła 6664.

Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Do jej klientów należą zarówno małe sklepy internetowe, jak i wielkie światowe marki, takie jak Orange, Play, Adobe, Samsung, Tele2, Kaspersky Lab czy Air Asia. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.

Reklama