Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 12,7 mln zł w styczniu i była o 10% wyższa r/r.

Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 6% r/r do 9,7 mln zł, natomiast sprzedaż hurtowa wzrosła o 26% r/r do 3 mln zł w styczniu.

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 7,5 mln zł, tj. wzrosła o 26% w porównaniu do wyniku w styczniu 2014 roku.

"Styczniowe wyniki sprzedaży w Gino Rossi i Simple są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Na sprzedaż w segmencie obuwia wpływ miała ciepła pogoda w styczniu, mimo tego zrealizowaliśmy 6-proc. wzrost sprzedaży detalicznej" - powiedział prezes spółki Tomasz Malicki, cytowany w komunikacie.

Reklama

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.