Zysk operacyjny wyniósł 161,48 mln zł wobec 18,45 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 480,98 mln zł w IV kw. 2014 r. wobec 459,99 mln zł rok wcześniej.

W I-IV kw. 2014 r. spółka miała 194,75 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 197,76 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1593,80 mln zł w porównaniu z 1538,50 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-IV kw. 2014 r. wyniósł 112,10 mln zł wobec 169,23 mln zł straty rok wcześniej.

Reklama

TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.