"Ostatnie trzy lata to okres naprawdę ciężkiej pracy. Spędziliśmy dziesiątki tysięcy godzin, aby zaprojektować, stworzyć i oddać wam przygodę, która - kolokwialnie rzecz ujmując - 'zarządzi'" - powiedział szef studia CD Projekt Red Adam Badowski, cytowany w komunikacie.

Gra jest już dostępna w ogólnoświatowej przedsprzedaży, podano także.

>>> Czytaj też: Polskie startupy chcą podbić świat. W Krakowie powstaje europejska Dolina Krzemowa

Pod koniec marca zarząd wskazywał, że tłoczenie płyt "zwykle zaczyna się 5 tygodni przed premierą", co oznacza połowę kwietnia.

Reklama

Prezes CD Projektu Adam Kiciński mówił wówczas, że budżet kampanii marketingowej gry wynosi 35 mln USD.

W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier.