Vivid Games chce pozyskać do 2,5 mln euro z oferty publicznej 2 mln akcji serii D, podała spółka. Firma opublikowała dziś memorandum informacyjne w związku z ofertą.

Proces budowy księgi popytu zostanie przeprowadzony 24-25 czerwca. Zapisy na akcje w transzy inwestorów indywidualnych przyjmowane będą od 26 czerwca do 2 lipca.

"Środki zamierzamy przeznaczyć na realizację nowej strategii, która w znaczący sposób przyspieszy wzrost spółki oraz zapewni nam miejsce w czołówce producentów gier mobilnych na świecie" – powiedział prezes spółki Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

Strategia Vivid Games przewiduje publikację kilku nowych gier w modelu Free2Play rocznie, w tym dwóch rocznie wyprodukowanych przez firmę, a także gier innych producentów. Spółka chce także zwiększyć obecność w Azji.

"Zamierzamy wykorzystać nasze doświadczenia i umiejętności z zakresu promocji, monetyzacji, relacji biznesowych publikując nie tylko swoje lecz również najlepsze gry produkowane przez zewnętrznych producentów" – podkreślił Kościelny.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych studiów deweloperskich w Europie. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". W czerwcu 2012 r. Vivid Games zadebiutował na rynku NewConnect.