"Kontynuując strategię ekspansji Dunkin' Donuts w całej Europie, mamy przyjemność zapowiedzieć nasze wejście na rynek polski. Polska charakteryzuje się dynamicznym rozwojem kultury picia kawy, a rynek stale się rozrasta, dlatego szacujemy, że propozycja Dunkin' Donuts spotka się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych polskich klientów. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z grupą osób z firmy Varsovia Food Company, które mają duże doświadczenie w branży i świetny plan na rozwój marki w Polsce" – powiedział Twohig, cytowany w komunikacie.

Dunkin' Donuts podpisała umowę masterfranczyzową z firmą Varsovia Food Company Sp. z o. o. i tym samym rozpoczyna swoją ekspansję w Polsce. Umowa przewiduje otwarcie w nadchodzących latach minimum 44 restauracji Dunkin' Donuts na terenie całej Polski. W początkowej fazie rozwoju sieci szczególny nacisk zostanie położony na obszar Warszawy, gdzie jesienią otwarty zostanie pierwszy lokal marki, podano w informacji.

Kawiarnie Dunkin' Donuts w Polsce będą serwować różnorodne produkty z bogatego asortymentu marki, m.in.: kultowe amerykańskie pączki, bajgle, muffiny, croissanty, kanapki i różnego rodzaju przekąski, a także wysokiej jakości gorące oraz mrożone kawy, różnorodne herbaty oraz charakterystyczne mrożone Coolatty.

"Oferta kawiarni zostanie uzupełniona również o regionalne produkty. Marka planuje rozwój w dogodnie zlokalizowanych miejscach, o dużym przepływie potencjalnych klientów" – podano również.

Reklama

"Wprowadzenie na polski rynek tak kultowej marki, jak Dunkin' Donuts to zarówno wielkie wyróżnienie dla naszej firmy, jak i wyzwanie, którego się z przyjemnością podejmujemy. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie pierwszej kawiarni Dunkin' Donuts w Polsce. Naszym priorytetem jest, aby lokale Dunkin' Donuts stały się miejscem idealnym na poranną kawę, popołudniową przekąskę, czy też 'coś słodkiego' wieczorem" – powiedział prezes Varsovia Food Company Michael Motz, cytowany w komunikacie.

Dunkin' Donuts z siedzibą w Canton, w stanie Massachusetts jest częścią Dunkin' Brands Group, Inc. Marka posiada ponad 11,300 kawiarni w 37 krajach na całym świecie. Ponad 180 z tych lokalizacji znajduje się w Europie (w Austrii, Bułgarii, Danii, Niemczech, Luksemburgu, Hiszpanii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii).

>>> Czytaj też: Polskie Nigelle, czyli gotuj, pisz i zarabiaj