"W związku z faktem, iż strategicznym kierunkiem dalszego rozwoju 4fun Media jest dywersyfikacja przychodów pozyskiwanych zarówno z rynku telewizyjnego jak i poza nim, zarząd podjął decyzję o rozpoczęciu negocjacji w sprawie nabycia akcji spółki Screen Network" – czytamy w komunikacie.

Screen Network jest liderem rynku Digital Signage w Polsce, dynamicznie rozwijającej się gałęzi reklamy bezpośredniej, opartej o ekrany ulokowane w przestrzeni miejskiej, przystosowane do emitowania reklam cyfrowych (obraz ruchomy). Spółka obsługuje łącznie ok. 17 tys. nośników reklamowych o zróżnicowanej powierzchni reklamowej, począwszy od wielkoformatowych ekranów ledowych poprzez mniejsze ekrany ulokowane w sieciach sprzedaży, galeriach handlowych, lotniskach, na dworcach i stacjach paliw, podano również.

"W opinii zarządu 4fun Media, rozpoczęcie negocjacji w sprawie zakupu akcji Screen Network S.A. jest uzasadnione zamiarem wyjściem 4fun Media poza rynek telewizyjny i dywersyfikacji przychodów w innych obszarach rynku reklamowego, opierającego się o innowacje technologiczne" – czytamy dalej.

Grupa kapitałowa 4Fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do grupy należą kanały muzyczne 4Fun.tv, TV.DISCO i mjuzik.tv oraz spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 4fun Media dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.

Reklama