"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lipcu 2016 r. wyniósł 28 mln zł co oznacza wzrost o 16% w porównaniu do lipca roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 196 mln zł i była o 19% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.

Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 372 sklepów własnych o łącznej powierzchni 85,8 tys. m2, która była 22% wyższa niż na koniec lipca 2015.

"Na rynku modowym sprzedaż towarów w lipcu 2016 r. wyniosła 18 mln zł i była wyższa o 3% niż w lipcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 133 mln zł i była 1% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy dalej.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,2 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w lipcu 2015 r., podano także.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)