"Umowy w modelu abonamentowym na nasze platformy Briliance i Esense zapewniają nam stały dopływ środków finansowych. Jednak w tym momencie najważniejszy jest rozwój technologii, która pozwala naszym partnerom automatyzować telefoniczną obsługę klientów, równocześnie ją usprawniając i radykalnie obniżając koszty" - powiedział prezes Dawid Wójcicki, cytowany w komunikacie.

W samym II kwartale spółka zanotowała 914 tys. zł przychodów, 823 tys. zł zysku operacyjnego i 656 tys. zł zysku netto. Skonsolidowany zysk netto Grupy wyniósł 598 tys. zł w II kwartale i 1,29 mln zł w całej I połowie roku. W analogicznym okresie poprzedniego roku spółka nie podlegała konsolidacji, podano również.

Voicetel Communications oferuje rozwiązania automatycznej obsługi sprzedaży. Akcje spółki są notowane od maja 2016 r. na rynku NewConnect.

(ISBnews)