Od czwartku na rynek włoskim pojawiła się więc nowa marka “Lufthansa Italia”. Jej flota ma składać się z 6 samolotów, które od lutego przyszłego roku będą obsługiwać kluczowe połączenia z północnych Włoch do głównych europejskich miast.

- Lufthansa Italia pozycjonuje nas na tym ważnym rynku, który charakteryzuje się dużym popytem i który ma ogromny potencjał. Pasażerom będziemy oferować rozległą siatkę połączeń z północnych Włoch do atrakcyjnych miast europejskich – powiedział prezes zarządu Lufthansy Wolfgang Mayrhuber.

- Mediolan i Lombardia plasują się wysoko pośród najbardziej rozwiniętych i najsilniejszych europejskich regionów. Niezbędna jest dobra siatka połączeń łącząca region z głównymi metropoliami Europy. Lufthansa Italia jest odpowiedzią na te potrzeby i tym samym dobitnym potwierdzeniem naszego zaangażowania w tym regionie – dodał.

Rejsy do pierwszych dwóch miast, Barcelony i Paryża (lotnisko Charles de Gaulle), zostaną uruchomione już 2 lutego 2009 r. Rejsy do Brukseli, Budapesztu, Bukaresztu i Madrytu zostaną otwarte cztery tygodnie później. Od końca marca 2009 r. nowa linia zabierze pasażerów do Londynu (lotnisko Heathrow) i Lizbony. Nowy, bezpośredni serwis oznacza oszczędność czasu pasażerów Lufthansy. Rezerwacje rejsów na przeloty nową linią Lufthansa Italia rozpoczęły się poprzez tradycyjne kanały dystrybucji już w połowie października br.

Reklama

Lufthansa Italia będzie korzystać z samolotów Airbus A319, który może zabrać do 138 pasażerów w klasach biznes i ekonomicznej. Będą oni obsługiwani przez włoską załogę, a w menu znajdą się dania włoskiej kuchni.

W porozumieniu z operatorem lotniska mediolańskiego (SEA), infrastruktura Malpensy będzie sukcesywnie ulepszana, aby zapewnić pasażerom linii większą gamę usług i większy komfort na lotnisku. Już od wiosny 2009 r. na pasażerów czekać będzie nowa, elegancka poczekalnia oraz błyskawiczne przejścia przez bramki bezpieczeństwa (oszczędność czasu).