" Liczymy, że przemiana w mFinanse pozwoli umocnić naszą pozycję na rynku finansowym dzięki wykorzystaniu potencjału marki mBanku" – powiedział prezes Aspiro Tomasz Gryglewski, cytowany w komunikacie.



Spółka zmieni także logotyp, a we wszystkich placówkach firmy pojawią się elementy identyfikacji wizualnej zgodne z marką mBanku.



Zmiana marki pośrednika wynika z prowadzonej przez mBank strategii jednej marki. Dzisiaj wszystkie spółki z grupy, które świadczą usługi dla klientów, wykorzystują przedrostek "m".



Spółka Aspiro powstała w czerwcu 2009 roku z połączenia sieci sprzedaży mBanku oraz mobilnej sieci d. MultiBanku. Aspiro oferuje produkty klientom indywidualnym i firmowym, od rachunków poprzez kredyty i leasing.



mBank (dawniej BRE Bank) należy do czołówki uniwersalnych banków komercyjnych w Polsce. Strategicznym akcjonariuszem mBanku jest niemiecki Commerzbank. Bank jest notowany na GPW w 1992 roku. Aktywa razem banku wyniosły 123,52 mld zł na koniec 2015 r.



(ISBnews)