"Emisja obligacji odbędzie się w trybie określonym drodze skierowania propozycji nabycia do nie więcej niż 149 imiennie oznaczonych inwestorów (subskrypcja prywatna)" - czytamy w komunikacie.

Cel emisji obligacji nie został określony. W opinii zarządu, pozyskanie środków z emisji obligacji umożliwi pełne wykorzystanie potencjału czwartego kwartału, który w branży odzieżowej jest kluczowy dla generowanych wyników sprzedażowych. Z tego względu zarząd planuje przeznaczyć środki pozyskane z emisji obligacji na zwiększenie skali działalności w tym okresie oraz wsparcie marketingowe najważniejszych dla spółki marek odzieżowych, podano również.

"Cena emisyjna jednej obligacji jest równa jej wartości nominalnej i wynosi 1 000 zł. Próg emisji obligacji został określony na 500 sztuk. Obligacje będą wydawane jako obligacje niezabezpieczone" - czytamy w komunikacie.

Obligacje będą oprocentowane według stałej stopy procentowej wynoszącej 7% w stosunku roczny, a odsetki będą wypłacane kwartalnie., podano również.

"Dzień wykupu obligacji został określony na 6 października 2017 r. Wcześniejszy wykup obligacji będzie możliwy wyłącznie na podstawie porozumienia zawartego przez obligatariusza z emitentem" - czytamy w komunikacie.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

(ISBnews)