"Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 59% i była o ok. 1 pkt proc. niższa od marży zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - wrzesień 2016 roku wyniosła 4 164 mln zł i wzrosła o ok. 17% r/r, podano także.

Przychody ze sprzedaży internetowej we wrześniu 2016 wyniosły ok. 11,6 mln zł i były wyższe o ok. 97% r/r. Narastająco w okresie styczeń - wrzesień 2016 r. sprzedaż internetowa wyniosła ok. 100 mln zł i była wyższa o ok. 102% r/r.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec września wyniosła ok. 888 tys. m2 i była większa o ok. 12% r/r.

LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.

(ISBnews)