"Do końca roku chcemy mieć czwarty tytuł free-to-play w soft launch. Oczekujemy, że na przełomie I/II kw. nawet dwa tytuły doprowadzimy do takiego stanu, żeby opłacało się wydawać na ich marketing" - powiedział ISBnews Urbanek.

Obecnie Artifex Mundi ma 3 tytuły free-to-play w soft launch, z tego jeden 1 realizowany jest z wydawcą. Czwarty tytuł również będzie wprowadzony razem z wydawcą (w którego gestii będzie marketing tytułu). Będzie to gra z rodzaju HO (hidden objects) skierowana do tradycyjnej grupy docelowej spółki, czyli kobiet.

Według jego słów, zaczynają się już prace nad wskaźnikami (retencja, następnie konwersja do monetyzacji), żeby w 2017 doprowadzić do hard launch. Jeśli firma będzie miała 4 tytuły w hard launch w 2017 i odniosą one sukces, to wyniki Artifex Mundi mogą wzrosnąć kilkukrotnie, ocenił szef publishingu spółki.

"Trzy z nich kierowane są do naszej tradycyjnej grupy. Z kolei 'Bladebound', w ramach dywersyfikacji, zaadresowany jest do męskiej grupy graczy. Widzimy duży potencjał w każdej z nich. Najistotniejszy będzie pierwszy tytuł, który przeprowadzimy przez całą ścieżkę, gdyż da to know-how. Następnie będziemy mogli wykorzystywać naszą bazę (30 mln download i ok. 1 mln aktywnych użytkowników miesięcznie)" - dodał Urbanek.

Wcześniej w rozmowie z ISBnews prezes Artifex Mundi Tomasz Grudziński wskazał, że spółka zakłada, że będzie mieć ponad 60 unikalnych tytułów na koniec 2017. Jednocześnie rozmawia z kolejnymi studiami w kraju i za granicą na temat wydawania ich projektów.

Spółka jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Spółka prowadzi obecnie pierwotną ofertę publiczną i liczy na debiut na GPW w listopadzie br.

(ISBnews)