"Grecki sklep internetowy został przygotowany w oparciu o skalowalne rozwiązania stosowane na dotychczasowych rynkach, na których działa spółka, czyli m.in. zastosowanie własnej platformy e-commerce oraz efektywny model operacyjny" - czytamy w komunikacie.

Według spółki otwarcie działalności na tym rynku to realizacja strategii i jednego z jej celów emisyjnych, czyli kontynuacji międzynarodowej ekspansji Answear.com.

Reklama

Answear.com to założony w 2011 e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Spółka prowadzi obecnie działalność w 7 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji, Ukrainie oraz Węgrzech. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od stycznia 2021 r.

(ISBnews)