Jak przypomniał Tauron, z aplikacji spółki korzysta już blisko milion użytkowników, a klienci mogą również dzięki niej podać odczyt licznika i zamówić szybki kontakt z konsultantem.

"W naszej aplikacji można np. szybko sprawdzić stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur. Informacja ta, w świetle przedstawionych przez rząd planów wprowadzenia gwarantowanej ceny energii w 2023 r. na poziomie z 2022 r., do zużycia 2000 kWh rocznie, jest szczególnie poszukiwana przez naszych klientów" - powiedział cytowany w komunikacie prezes Tauron Sprzedaż Rafał Soja.

Sprawdzenie zużycia energii elektrycznej możliwe jest też na specjalnej stronie internetowej uruchomionej przez spółkę dla klientów.

Reklama

"Chcemy pozostać liderem rozwiązań proklienckich w Polsce, stąd sukcesywnie rozwijamy cyfrowe kanały komunikacji, aby maksymalnie ułatwić naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną. To ważny aspekt naszej nowej strategii rozwoju" - wyjaśnił Soja.

Jak podkreślił Tauron, klienci najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Aby ułatwić podanie odczytu licznika, który często znajduje się w zaciemnionych miejscach, z poziomu aplikacji klient może uruchomić latarkę - zaznaczyła spółka. Według spółki użytkownicy chętnie korzystają również z opcji szybkiego zamawiania rozmowy z konsultantem, wyszukiwania awarii i planowanych wyłączeń oraz pobierania archiwalnych i bieżących faktur.

Tauron przekazał, że użytkownicy aplikacji Mój Tauron będą mogli już w najbliższym czasie za jej pomocą w przyjazny sposób załatwić dodatkowo podstawowe sprawy związane z umowami na energię elektryczną i sprawy instalacyjne.