"Pandemia zmieniła nawyki zakupowe naszych klientów, dlatego chcemy wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i zaoferować kompleksową ofertę za pośrednictwem e-commerce. W ramach działań związanych z rozwojem sprzedaży w internecie zmodernizowaliśmy platformę sprzedażową naszej marki Broel - polskiej firmy, oferującej czapki i akcesoria dziecięce produkowane z wysokiej jakości materiałów" - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Umacnianie internetowej sieci sprzedaży to jeden z priorytetowych kierunków rozwoju Grupy CDRL. W ostatnich miesiącach został wdrożony szereg usprawnień technologicznych. Ubrania Coccodrillo są dostępne za pośrednictwem platformy Allegro, niedawno uruchomiona została również rumuńska i ukraińska wersja sklepu internetowego, przypomniano.

Reklama

Broel to wrocławski producent czapek i akcesoriów dziecięcych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Wszystkie artykuły produkowane są w Polsce z materiałów sprowadzanych z Włoch, Francji i Hiszpanii.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi - Buslik.

(ISBnews)