"Sieć Biedronka od poniedziałku, 22 sierpnia br., oficjalnie uruchomia nowy kanał sprzedaży dostępny na terenie całego kraju. Biedronka Home to nowoczesny sklep internetowy, w ofercie którego znajdują się artykuły przemysłowe m.in. dekoracje, narzędzia, tekstylia domowe, moda czy elektronika. Dostawy realizowane są na terenie całego kraju bezpośrednio pod wskazany adres lub do wybranego paczkomatu InPost" - czytamy w komunikacie.

Oferta "Biedronka Home" liczy ponad 1200 artykułów i podzielona jest na kilka kategorii: Dom i Ogród, Dziecko, Warsztat i Auto, Kuchnia, Sport i Hobby, Zdrowie i Uroda, Elektronika oraz Moda, podano także.

W I poł. br. sieć Biedronka otworzyła 40 sklepów (33 netto) i przebudowała 127 lokalizacji, zwiększając sieć do 3 283 placówek na koniec czerwca.