Zysk operacyjny wyniósł 79,3 mln zł wobec 31,3 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 2 424,5 mln zł w II kw. 2023 r. wobec 2 377,4 mln zł rok wcześniej.

W I poł. r.obr. 2023 (luty-lipiec) spółka miała 106,6 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 252,9 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 4 488,6 mln zł w porównaniu z 4 259,4 mln zł rok wcześniej.

"Przychody ze sprzedaży w raportowanym okresie wyniosły 4 488,6 mln zł, co stanowi wzrost o 229,2 mln zł (+5,4%) w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Ze względu na kanał dystrybucji największy wpływ na wzrost sprzedaży miał wzrost przychodów w sieci HalfPrice (+288,7 mln zł; +96%). Ze względu na segment geograficzny największy wpływ na wzrost sprzedaży miała zmiana przychodów w Polsce (+161,7 mln zł; +7,1%) oraz w Europie Środkowo-Wschodniej (+108,3 mln zł; +7,1%)" - czytamy w raporcie.

Reklama

Grupa CCC to łącznie 987 sklepów stacjonarnych CCC, HalfPrice, eobuwie i Modivo, zlokalizowanych w zdecydowanej większości w nowoczesnych centrach i galeriach handlowych, a także liczne platformy sprzedażowe online w Polsce oraz 28 krajach Europy i Bliskiego Wschodu, podano także.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. r.obr. 2023 wyniósł 151,9 mln zł wobec 55,8 mln zł straty rok wcześniej.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9 123,2 mln zł w roku obrotowym 2022 r.

(ISBnews)