Reklama

Reklama

Reklama

Ochrona danych osobowych w internecie - pięć typów internautów

24 października 2013, 04:41
Typ V: Aktywny strażnik - doskonale zdaje sobie sprawę z istnienia marketingu ukierunkowanego, przeważnie nie korzysta z serwisów społecznościowych i stosuje najsilniejsze ustawienia prywatności ze wszystkich grup – stara się ukrywać i kontrolować ślady swoich poczynań w sieci.
Typ V: Aktywny strażnik - doskonale zdaje sobie sprawę z istnienia marketingu ukierunkowanego, przeważnie nie korzysta z serwisów społecznościowych i stosuje najsilniejsze ustawienia prywatności ze wszystkich grup – stara się ukrywać i kontrolować ślady swoich poczynań w sieci. / ShutterStock
Można wyodrębnić pięć globalnych typów osobowości internetowej. Firmy dzielą w ten sposób internautów na grupy o różnej skłonności do dzielenia się danymi w sieci. Przedstawiamy wyniki badania przeprowadzonego przez MasterCard.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak