Twórcy nowego banku uznali, że bankowość dla małych przedsiębiorców stanowi atrakcyjną niszę do zagospodarowania. Docelową grupą klientów Idea Banku będą więc mikrofirmy zatrudniające po kilku pracowników i osoby prowadzące działalność gospodarczą.

"Zauważyliśmy, że grupa przedsiębiorców w Polsce staje się coraz większa, że często są to już zamożne osoby, które nie są odpowiednio obsługiwane przez banki" - mówi "Pulsowi Biznesu" Jarosław Augustyniak, p.o. prezesa Idea Banku.

Przewagą konkurencyjną banku Leszka Czarneckiego ma być kompleksowa oferta usług, która obejmie doradztwo księgowe, finansowe, prawne i podatkowe, tworzone we współpracy z siecią Tax Care. W ofercie banku pojawią się tez usługi leasingowe. Pierwsze placówki Idea Banku pojawią się w I kwartale 2011 r., a rozruch banku rozpocznie się już pod koniec 2010 r. - informuje "Puls Biznesu".

>>> Czytaj też: Leszek Czarnecki najbogatszym polskim inwestorem giełdowym

Reklama