- Jesteśmy bardzo zadowoleni z ubiegłego roku. Zanotowaliśmy znaczący wzrost sprzedaży produktów w stosunku do roku ubiegłego. Real Boxing odniósł sukces na światową skalę, sprzedając się w 850 tys. sztuk. Mamy globalny zasięg sprzedaży z 20 proc. udziałem w USA, 15 proc. w Wielkiej Brytanii, 17 proc. w Zachodniej Europie, W tym roku liczymy na 50 proc. wzrostu sprzedaży i zysków – powiedział Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Zapowiedział, że firma zamierza rozpocząć sprzedaż gier na rynkach azjatyckich, wchodząc na przykład na lokalne platformy sprzedaży w Chinach.

Vivid Games wspólnie z Platige Image przygotowuje nową grę God Fire. Producent liczy na to, że będzie to hit na miarę Real Boxing. - Ma to być najlepsza gra mobilna w swoim gatunku z konsolową jakością na ekranach urządzeń mobilnych. Pokazywaliśmy już pierwsze wersje testowe w Londynie i spotkały się one z dużym zainteresowaniem naszych partnerów takich jak Apple, Google, Amazon i Samsung – powiedział Kościelny. Dodał, że datę premiery nowej gry poznamy w połowie marca na targach w San Francisco.

Vivid Games to jeden z największych deweloperów gier na smartfony, tablety i konsole mobilne. Od czerwca 2012 r. spółka jest notowana na NewConnect.

>>> Czytaj więcej o historii firmy Vivid Games

Reklama