"Gwint" to gra free to play osadzona w świecie znanym z popularnej serii książek o Wiedźminie. Pierwotnie, gra ta stanowiła element trzeciej części wiedźmińskiej trylogii, obecnie jest samodzielną, rozbudowaną sieciową karcianką z elementami kolekcjonerskimi, pod tytułem "Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana".

Współpraca nawiązana z GAEA umożliwi CD Projekt RED szeroko zakrojone działania wydawnicze, lokalizacyjne, promocyjne i sprzedażowe, a zarazem stanowi oficjalne wejście CD Projekt na rynek chiński, podano w komunikacie.

"GAEA to nie tylko zespół profesjonalistów z dużą wiedzą i doświadczeniem na rynku gier, lecz - co dla nas równie ważne - pasjonatów, graczy, którzy podzielają wyznawane przez nas wartości" - powiedział współzałożyciel i wiceprezes CD Projekt Marcin Iwiński, cytowany w komunikacie.

"Chiny to dla nas nowy, rynek, ale nasze podejście pozostaje takie samo: pragniemy dotrzeć do społeczności graczy, zrozumieć, czego oczekują i zaoferować im kolekcjonerską grę karcianą zaprojektowaną od początku do końca z myślą o nich" - dodał.

Reklama

Na początku lipca CD Projekt poinformował, że rozszerza działalność operacyjną, poprzez rozpoczęcie prac mających na celu wydanie gry "Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana" w Chinach.

W połowie czerwca CD Projekt podał, że wprowadza "Gwint" - sieciową grę osadzoną w świecie Wiedźmina - w wersji na komputery PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier.

>>> Czytaj też: Polska gra zarobiła miliony złotych. Jak „Wiedźmin” ozłocił CD Projekt?