W komunikacie spółki prezes przypomniał, że premiera „TWoM" w wersji na komputery PC miała miejsce w listopadzie 2014 roku. „Od tego czasu skumulowane przychody ze sprzedaży tego tytułu przekroczyły już 70 mln zł. Jego produkcja, razem z dodatkami, kosztowała ok. 3 mln zł" – dodał Miechowski.



Prezes zadeklarował jednocześnie, że w najbliższych miesiącach uwaga spółki będzie całkowicie skoncentrowana na „Frostpunk", którego premiera jest zaplanowana na I kwartał 2018 roku.



„Chcemy jak najlepiej przygotować się do tego wydarzenia. Gra ukaże się jednocześnie w siedmiu wersjach językowych oraz w bogatej wersji pudełkowej na najważniejszych światowych rynkach" – wskazał Miechowski.



Stwierdził, że zainteresowanie „Frostpunk", mierzone liczbą wyświetleń trailerów czy publikacji w mediach branżowych jest bardzo duże. „Wysokie zainteresowanie naszą grą potwierdza też szybko rosnąca wishlista na Steam" – podsumował Miechowski.



11bit Studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w grudniu 2015 r.



(ISBnews)