"Oczekiwania klientów są dla nas najważniejsze. Zależało nam na tym, by usługa Empik Premium była atrakcyjna i wygodna dla każdego - niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych" - powiedział szef Empik Premium Piotr Frankowski, cytowany w komunikacie.

W skład listy benefitów, które oferuje usługa Empik Premium, wchodzi stała 15-proc. zniżka w salonach Empik oraz do 20% specjalnej zniżki w Empik.com na produkty oznaczone etykietą Premium. Dodatkowo klienci otrzymają do 3% zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com, podano również.

"Klienci Empik Premium zyskują także darmową dostawę nie tylko do punktów odbioru, ale również kurierem. Użytkownicy łatwo i szybko zamówią produkty na Empik.com, a dzięki usłudze Empik Premium przy zakupach powyżej 40 zł odbiorą je bez żadnych dodatkowych kosztów w ponad 11 tysiącach paczkomatów oraz placówek Poczty Polskiej i stacji Orlen. Zamówienie może też być dostarczone bezpośrednio pod drzwi. Do dyspozycji wszystkich klientów jest też bezpłatny i nieobjęty limitem cenowym odbiór zamówień ze sklepu internetowego Empiku w ponad 260 salonach sieci" - czytamy dalej.

"Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku - czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje" - podsumowała prezes Grupy Empik Ewa Szmidt-Belcarz.

Grupa Empik to największa sieć sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce i lider w kategoriach wydawniczych (książka, muzyka, film).

>>> Czytaj też: Zamiast własności wszystko jako usługa. Nadchodzi ekonomia subskrypcji