„Darmodzwon.eu opiera się na zasadach permission marketingu, czyli świadomej zgody użytkownika serwisu na obejrzenie reklamy w zamian za usługę” – tłumaczy Paweł Kaczorowski z serwisu.

Cała procedura wygląda następująco: należy wejść na stronę serwisu i podać numer własny oraz numer docelowy. System darmodzwon.eu samodzielnie dzwoni na numer użytkownika i na numer docelowy, dzięki czemu rozmowa jest dla obu stron zupełnie darmowa.

Jak więc serwis zarabia na siebie?

„W czasie połączenia telefonicznego na ekranie komputera użytkownika emitowane są reklamy z branż, które odpowiadają jego profilowi. Podczas prezentowania reklam użytkownik co pewien czas jest proszony o kliknięcie w odpowiedni przycisk w serwisie internetowym. Jeśli użytkownik nie kliknie w przycisk pozwalający na kontynuowanie rozmowy, połączenie zostanie przerwane. Dzięki temu istnieje pewność, że użytkownik śledzi treść reklamową prezentowaną na ekranie komputera” – wyjaśnia Kaczorowski.

Reklama

Dla reklamodawców może to być nie lada gratka, ponieważ dedykowane reklamy są bardziej precyzyjne i docierają właśnie do tych klientów, których reklamodawca sobie wyznaczy jako grupę docelową.

Użytkownik serwisu darmodzwon.eu może nieodpłatnie dzwonić do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce oraz niektórych krajów w Europie, Ameryce i Azji.