Stronę zamknięto, gdy brytyjski producent alkoholu zaprzeczył, jakoby wspierał witrynę lub popierał nieodpowiedzialny sposób picia, by wypromować swoją markę. Szaleństwo zaczęło się od Marka Zuckenberga, założyciela portalu Facebook, który zaskoczył jednego z pracowników, ukrywając butelkę w torcie urodzinowym. Scena jej opróżniania została nagrana i wrzucona do sieci. W komunikacie firma oświadczyła: „Fenomen icingu nie został stworzony i nie jest wspierany przez Diageo. Pozostaje on w sprzeczności z wartościami Diageo i narusza nasz kodeks marketingowy”.

To jest tylko część artykułu, zobacz pełną treść w e-wydaniu Dziennika Gazety Prawnej: Diageo odcina się od filmików promujących picie Smirnoffa

Z dalszej części artykułu dowiesz się m.in. jakie inne firmy miały ostatnio problemy z przywłaszczeniem ich marki przez konsumentów.

Reklama