Sony nie ukrywa, że będzie to propozycja sondażowa, która ma ujawnić jak wielu konsumentów będzie chciało mieć telewizor z dostępem do Internetu.

Nowe telewizory zaprezentowano we wtorek wieczorem w Nowym Jorku. Mają płaskie ekrany ciekłokrystaliczne LCD o przekątnej od 24 do 46 cali i wszystkie dotychczasowe funkcje ich poprzedników a zalecane ceny detaliczne producent określił w przedziale od 600 do 1400 dolarów. Będą więc droższe o ok. 200-400 dolarów od zwykłych odbiorników.

>>> Czytaj też: Toshiba wyprodukowała telewizor 3D bez okularów

Telewizory z wyszukiwarką internetową mają najpierw pojawić się w ofercie Sony online a na początku przyszłego tygodnia w amerykańskiej sieci sklepów Best Buy.

Reklama

Analitycy rynku obawiają się, że nowe telewizory mogą nie zdobyć natychmiast popularności wśród klientów, którzy w okresie wciąż nienajlepszej koniunktury gospodarczej ostrożnie wydają swoje pieniądze. Zazwyczaj trzeba ich przekonać, że nowe propozycje - jak np. iPhony i iPady firmy Apple - warte są ich ceny.

ikona lupy />
Premiera telewizora Sony z wyszukiwarką internetową Google odbyła się wczoraj w Nowym Jorku. / Bloomberg