W Stanach Zjednoczonych sprzedaż iPada 2 ruszyła dwa tygodnie wcześniej niż w Europie. Kolejka po tablet przed flagowym sklepem Apple w Nowym Jorku zajęła niemal cały duży skwer, przy którym znajduje punkt sprzedaży:

http://www.youtube.com/watch?v=x00jmRZLQeg

Jak pisze serwis metro.co.uk, sprzedaż iPada 2 w pierwszy weekend w debiucie w USA wyniosła między 500 tys a nawet milionem egzemplarzy. Dla porównania, sprzedaż pierwszej generacji iPada wyniosła 300 tys. egzemplarzy w dzień debiutu.

25 marca tablet trafił do sklepów w Europie. Gigantyczne kolejki tworzyły się w różnych centrach Apple. Poniżej prezentujemy wideo pokazujące ogromną kolejkę do Apple Store w Birmingham w Wielkiej Brytanii:

Reklama

http://www.youtube.com/watch?v=QMnDWxmGrkY

W Polsce mniejsze zainteresowanie iPadem

Także w Polsce ustawiły się kolejki przed sklepami, które oferują produkty Apple, ale Polacy nie przyjęli tabletu z takim entuzjazmem jak inne narody. Przypomnijmy, że Apple nie ma w Polsce oficjalnego sklepy Apple Store, ale jest kilku dystrybutorów, m.in Mediamarkt, Saturn czy autoryzowany reseller Apple'a, sieć iSpot.

Być może przyczyną mniejszego zainteresowania iPadem 2 w Polsce jest cena. Najtańszy iPad 2 kosztuje u nas 2259 zł (więcej o o cenie iPada 2). Wielu rodaków woli więc kupić dobrej jakości netbooka, niż iPada o najniższych dostępnych parametrach. Poniżej film pokazujący premierę tabletu w sklepie sieci iSpot w Galerii Łódzkiej w Łodzi:

http://www.youtube.com/watch?v=ZTW4-NzUIBk