Dotychczas największą popularnością cieszył się czarny smak. „Białe Frugo poszerza dostępną do tej pory paletę kultowego napoju o oryginalny smak płynący z połączenia banana, kokosa i ananasa”, mówi Elżbieta Socha z biura komunikacji Food Care, producenta Frugo. Sprzedaż nowego smaku dynamicznie ruszyła w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych sklepach i punktach sprzedaży na terenie całej Polski.
>>> Czytaj też: Sukces Frugo: Polacy wypili już miliony butelek - najwięcej czarnego Frugo
„Unikalną recepturę, która stanowi wyróżnik wszystkich napojów Frugo w jego białej odmianie wzbogaca domieszka orzeźwiających, lekko kwaskowatych owoców liczi z tropikalnych lasów południowo-wschodniej Azji”.
Frugo, które biło rekordy sprzedaży w latach 90. po serii reklam telewizyjnych, jest dostępne na sklepowych półkach od lipca tego roku. Reaktywacja marki przyniosła firmie FoodCare ogromny sukces – tylko w ciągu pierwszego miesiąca obecności na rynku sprzedano miliony butelek napoju.
>>> Czytaj też: Frugo umacnia się na rynku. Producent planuje nowe produkty
Spółka inwestuje też w budowę nowoczesnej fabryki w Niepołomicach – warta 42 mln zł inwestycja zostanie oddana do użytku na przełomie kwietnia i maja 2012 r.
Marka jest na tyle silna, że jej właściciel planuje rozszerzyć gamę produktów – FoodCare pracuje nad wprowadzeniem do sprzedaży także lodów i gumy do życia FRUGO, jak zapowiadał wcześniej prezes spółki, Wiesław Włodarski.
Na rynku napojów kolorowych liderem wciąż jest spółka Hellena. Dzięki 31-proc. wzrostowi sprzedaży napojów, w tym głównie oranżady, utrzymała swoją pozycję, pomimo silnej konkurencji.