"Pomimo niższego niż spodziewany rozwoju rynku potwierdzamy nasze oczekiwania co do całorocznej jego dynamiki i wierzymy, że w najbliższych miesiącach będziemy świadkami stabilnego poziomu reklamy telewizyjnej i wysokiego jednocyfrowego wzrostu reklamy internetowej typu display, a Grupa TVN osiągnie należne jej udziały w tym rynku przy jednoczesnym nacisku na utrzymanie rentowności" - powiedział prezes Markus Tellenbach, cytowany w komunikacie.

Po wynikach za 2011 r. spółka oceniała, że w 2012 r. "wartość rynku reklamy telewizyjnej utrzyma poziom z roku 2011 przy nadal ograniczonej widoczności i potencjalnej wysokiej zmienności rynku". W prezentacji dla inwestorów TVN podał, że w I kw. wartość rynku reklamy TV spadła o 2,3% do 797 mln zł, ale jego przychody reklamowe wzrosły o 0,7% do 259 mln zł. Spółka powołuje się na dane własne oraz Starlink. Spółka szacuje, że jej udział w rynku reklamy TV wyniósł w I kw. 2011 r. 33,4% wobec 32,4% przed rokiem.