Australijska aktorka Nicole Kidman od sierpnia reklamować będzie najnowszą kolekcję obuwia słynnej firmy. Kampania z udziałem gwiazdy ma przyciągnąć nową klientelę, określaną przez markę jako "kobiety z temperamentem".

Kidman od lat utożsamiana jest z elegancją na czerwonym dywanie i poza nim. Posągowa uroda aktorki i jej stylowy wizerunek znalazły uznanie Sandry Choi, dyrektor kreatywnej luksusowej marki obuwia - Jimmy Choo. 45-letnia Kidman została wytypowana do promowania najnowszej kolekcji, która stworzona została z myślą o odważnych, zdecydowanych kobietach takich, jak właśnie słynna Australijka.

"Nicole uosabia siłę i szyk naszej marki" - zachwyca się Sandra Choi. "To kobieta z charakterem - silna i jednocześnie zmysłowa" - dodaje.

Reklama

Kampania reklamowa Jimmy Choo z udziałem Nicole Kidman ruszy już w sierpniu. Nie będzie to pierwszy raz, gdy gwiazda użyczał swego wizerunku znanej marce. Wcześniej Kidman była promowała perfumy Chanel No 5 i zegarki Omega.

Nicole Kidman należy do grona największych współczesnych gwiazd srebrnego ekranu. W 2006 roku została uznana najlepiej zarabiającą aktorką w historii Hollywood, z gażą wynoszącą 18 milionów dolarów za film. Aktorka ma na koncie również sukcesy jako wokalistka; śpiewała w musicalach "Moulin Rouge!" i "Nine" oraz w duecie z brytyjskim gwiazdorem muzyki pop, Robbiem Williamsem. W latach 1990-2001 była żoną aktora, Toma Cruise'a. Od 2006 roku jest w związku małżeńskim z piosenkarzem country, Keithem Urbanem. Urodzona na Hawajach i wychowana w Sydney, Nicole Kidman posiada podwójne obywatelstwo, amerykańskie i australijskie.