„Zarząd Próchnik S.A. (…) informuje że na podstawie upoważnienia udzielonego w § 1 ust. 5 Uchwały nr 4 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia spółki z dnia 8 sierpnia 2013 r., ustalił cenę emisyjną jednej akcji serii J emitowanej na mocy ww. uchwały, w wysokości 32 grosze. Cenę ustalono w ramach budowania księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych" – podał Próchnik.

W sierpniu NWZ spółki zdecydowało o podwyższeniu kapitału zakładowego do kwoty 62,14 mln zł z 56,49 mln zł w drodze emisji nie więcej niż 28.248.045 nowych akcji na okaziciela serii J bez prawa poboru o wartości nominalnej 20 gr. każda. Akcjonariusze zdecydowali wówczas, że cena emisyjna akcji serii J nie może być niższa niż 0,28 zł.

Akcje serii J zostaną zaoferowane w ramach subskrypcji prywatnej, zaś termin zawarcia przez spółkę umów o objęciu akcji serii J nie może być dłuższy niż 6 miesięcy od dnia podjęcia uchwały.

Próchnik odnotował 0,76 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2013 r. wobec 0,99 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 14,05 mln zł w I kw. 2013 r. wobec 9,51 mln zł rok wcześniej.

Reklama

Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej.