Obecnie BZ WBK prowadzi prace nad migracją systemów informatycznych, które zakończą się na przełomie 2014/2015, poinformował prezes Mateusz Morawiecki.

"Fuzja z Kredyt Bankiem przebiega w bardzo dobrym tempie. Po dziewięciu miesiącach od jej rozpoczęcia zintegrowaliśmy wszystkie produkty i usługi. Można powiedzieć, że 99% połączenia jest już za nami. Do zintegrowania mamy jeszcze systemy informatyczne Kredyt Banku. Prace informatyczne toczą się tak, aby można było stare systemy KB powyłączać" - powiedział Morawiecki podczas spotkania z dziennikarzami.

Bank podał, że z końcem września zakończył zmianę oznakowania placówek, a do połączonej sieci oddziałów została wprowadzona jednolita oferta produktowa. Obecnie trwają prace nad ostatnim elementem połączenia - integracją techniczną.

W związku z ujednoliconą marką bank rozpoczął kampanię reklamową, której "twarzą" jest amerykański aktor Kevin Spacey.

Reklama

"Całą jesień zaplanowaliśmy tak, aby przez kilka produktów być obecnym i widocznym w mediach. Liczymy, że Kevin Spacey będzie takim 'dopalaczem' dla naszych kampanii sprzedażowych" – powiedział Morawiecki.

Obecnie klienci BZ WBK mogą korzystać z sieci blisko 1000 placówek i 1400 bankomatów.