W ujęciu narastającym za 9 miesięcy 2013 r. sprzedaż grupy wyniosła 328,1 mln zł i była o 8,5% wyższa w ujęciu r/r.

"W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2013 r. wyniósł 21,9 mln zł, co oznacza poziom o 4% wyższy niż we wrześniu ubiegłego roku. Sprzedaż po 9 miesiącach br. osiągnęła poziom 167,2 mln zł i była wyższa o ok. 6% r/r" – podała spółka.

Natomiast sprzedaż na rynku modowym we wrześniu 2013 r. wyniosła 20,7 mln zł i była wyższa o 24% od osiągniętej rok wcześniej.
Sprzedaż po 9 miesiącach br. wynosiła 160,9 mln zł, co oznacza wzrost 11% r/r.

Sprzedaż towarów grupy Redan poprzez sklepy internetowe we wrześniu 2013 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, co oznacza 90-procentowy wzrost r/r. Natomiast za 8 miesięcy sprzedaż wynosiła 20,1 mln zł, co oznacza wzrost o 47% r/r.

Reklama

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec września wyniosła 99,9 tys. m2, co oznacza 2,5% przyrost powierzchni handlowej r/r.

Sieć Textilmarket na koniec września składała się z 280 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,1 tys. m2, co oznacza wielkość sieci analogiczną do września 2012.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2013 r. miały łączną powierzchnię 38,8 tys. m2, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o ok. 7% r/r.

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na GPW. W 2012 r. spółka odnotowała 440 mln zł skonsolidowanych przychodów.