Grupa kapitałowa Redan notuje dynamiczny wzrost obrotów strategicznego kanału e-commerce - we wrześniu sklepy internetowe grupy osiągnęły sprzedaż na poziomie 2,6 mln zł, co oznacza prawie 90 proc. wzrost r/r, a liczba zamówień w Polsce wzrosła o 95 proc. r/r, poinformował wiceprezes Top Secret Grzegorz Lipnicki.

"Po uruchomieniu nowego, zintegrowanego portalu sprzedażowego topsecret.pl Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket, notuje dynamiczny wzrost obrotów strategicznego kanału e-commerce. Liczba wrześniowych zamówień w Polsce wzrosła o 95% r/r, dzięki zwiększeniu ruchu na stronie o 45%" - czytamy w komunikacie.

"Sprzedaż internetowa jest jednym z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma dla nas kluczowe znaczenie. Rozwój tego kanału jest znacznie szybszy, niż sklepów tradycyjnych w Polsce. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić nowoczesny system i rozwiązania na naszej stronie www, które odpowiadają rosnącym wymaganiom klientów, znacznie większym potrzebom sprzedażowym i wyzwaniom technologicznym" - powiedział Lipnicki, cytowany w komunikacie.

"W skali całej Grupy Redan, sklepy internetowe we wrześniu 2013 r. osiągnęły sprzedaż na poziomie 2,6 mln zł, co oznacza prawie 90-proc. wzrost do września 2012 r. Wysoka dynamika obrotów uzyskiwana w naszym kraju przy wykorzystaniu nowej platformy e-commerce, powoduje, że nowy system będziemy systematycznie wdrażać też na innych rynkach. Jeszcze w tym miesiącu nowa platforma zacznie działać na Ukrainie" - podkreślił wiceprezes TopSecret.

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na GPW. W 2012 r. spółka odnotowała 440 mln zł skonsolidowanych przychodów.

Reklama