Operator kontrolowany przez Zygmunta Solorza-Żaka jako pierwszy zaprezentował świąteczną ofertę dla abonentów. Będą to oferta łączona z telewizją Cyfrowego Polsatu, promocyjne zestawy z telewizorem i reklamowany jako najtańszy na rynku smartfon stworzony przez byłych pracowników HTC.
Plus wyraźnie zrezygnował z udziału w wyścigu o zaprezentowanie jak najlepszej oferty no limit, pozostawiając w tej kwestii pole do popisu pozostałym operatorom. Stawia na wypróbowane sposoby pozyskiwania klientów, czyli świąteczną ofertę łączoną z telewizją.
Klienci abonamentowi będą mogli skorzystać z promocyjnego zestawu, w skład którego wchodzą telefon Samsung Galaxy Core i telewizor Samsung Smart TV 40 cali oraz dekoder. Całość ma kosztować 99 zł przy umowie podpisanej na 24 miesiące. Oferta telewizji satelitarnej będzie dostępna w tym przypadku za 0 zł. Klientom zainteresowanym ofertą superszybkiego internetu LTE Plus oferuje zestaw: tablet Acer Iconia, laptop Acer oraz router wraz internetem 10 GB, również w cenie 99 zł. Jest to promocja w formule 24/48, czyli klient, który się na nią zdecyduje, będzie płacił abonament 49,90 zł przez dwa lata, ale raty za sprzęt w wysokości 50 zł będzie spłacał przez dwa lata dłużej.
Reklama
W najbliższym czasie duży nacisk zostanie położony na ofertę LTE. – Nie damy się wyprzedzić konkurencji – zaznaczyła Justyna Kulka, dyrektor departamentu zarządzania ofertą B2C w Polkomtelu. Plus stawia zatem na usługę, w której na razie jest samotnym liderem. Do końca roku operator liczy, że zaoferuje swoim klientom możliwość korzystania z LTE w roamingu. Pytanie tylko, czy obecnie na rynku telekomunikacyjnym gra toczy się właśnie o LTE? – Co do tej pory Polkomtelowi dało LTE? Co dało klientom? Moim zdaniem niewiele, patrząc na wyniki operacyjne Polkomtelu i na to, że ciągle sieci HSPA+ są w stanie zaspokoić prawie wszystkie potrzeby użytkowników – mówi Witold Tomaszewski z Telepolis.
Obecnie w zasięgu sieci superszybkiego internetu mobilnego Plusa jest 23,9 mln Polaków (korzysta ok. 500 tys.). Ta liczba ma się jednak według zapowiedzi Plusa sukcesywnie zwiększać. Tym bardziej że konkurencja nie śpi. Już 11 listopada z ofertą LTE rusza Play, do wdrożenia LTE przygotowują się także Orange i T-Mobile.
Elementem świątecznej kampanii Plusa mają być kolejne spoty ze znaną z internetu Baśką, czyli porównawcze reklamy internetu LTE i oferty Neostrady od Orange, co zapowiada gorącą zimę na rynku telekomunikacyjnym.