Tym samym awansował na czwarte miejsce wśród tygodników opinii, wynik z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Tuz po publikacji tzw. "taśm" w czerwcu prezes i akcjonariusz Platformy Mediowej Point Group Michał Lisiecki poinformował agencję ISBnews, że pomimo utraty części kontraktów reklamowych Point Group zwiększa przychody dzięki rosnącej sprzedaży tygodnika "Wprost". Według niego, przedsiębiorstwo jest dobrze zorganizowane i nawet spadek nakładów w przyszłości nie powinien zachwiać jego fundamentami, ale bierze pod uwagę scenariusz, w którym działania służb mogą doprowadzić spółkę do upadłości.

Tygodnik "Wprost" opublikował m.in. nagranie rozmowy szefa MSW Bartłomieja Sienkiewicza z prezesem NBP Markiem Belką. Na nagraniach słychać, że rozmowa dotyczy wsparcia przez NPB budżetu państwa, ale warunkiem postawionym przez prezesa banku centralnego była dymisja ministra finansów Jacka Rostowskiego oraz zmiany w ustawie o NBP, dotyczące m.in. możliwości skupu obligacji na rynku wtórnym (tzw. luzowanie ilościowe).

Wirtualnemedia.pl podały, że liderem zestawienia sprzedaży tygodników opinii w czerwcu br. pozostał "Gość Niedzielny" - jego średnia sprzedaż ogółem spadła o 1,48 proc. w ujęciu rocznym do 133,31 tys. egz.

Reklama

Tygodniki "Polityka" i "Newsweek Polska" zamieniły się miejscami - w czerwcu sprzedaż tej pierwszej spadła o 1,69 proc. rok do roku do 121,95 tys. egz. zaś "Newsweek Polska" zmniejszyła się o 8,19 proc. w ujęciu rocznym do 116,31 tys. egz.

>>> Polecamy: Prasa w dół, internet górą. Zobacz, co się działo na rynku reklamy