Portal turystyczny „Alma Tours” został oficjalnie uruchomiony w poniedziałek 8. września i od tego dnia oferty były dostępne dla klientów. Oferuje standardowe wycieczki, wyjazdy weekendowe po krajach europejskich i po Polsce, ale także wyjazdy tematyczne, jak wypady na narty lub wakacje dla miłośników wina i warsztaty kulinarne.
Portal to najnowszy projekt spółki. W lipcu Alma zarejestrowała w Urzędzie Patentowym znak towarowy "Alma Travel". Portal turystyczny kusi nowymi ofertami co dwa tygodnie, związane z wybranymi motywami przewodnimi oraz cenami, które mają być „atrakcyjne”. Wycieczki organizuje jednak austriacki partner, czyli spółka Eurotours Austria, zgodnie z regulaminem portalu, właściciel marki „Alma Travel", nie jest organizatorem turystyki, pośrednikiem turystycznym ani agentem turystycznym.
>>> Czytaj też: Turystyka offowa to turystyka masowa
Pierwsze delikatesy Almy powstały w Krakowie w 1995 r., dziś spółka prowadzi 40 sklepów w 16 miastach Polski. Eurotours International to austriacka spółka, działa od 1980 r. Obecnie jest dużym touroperatorem turystycznym. Zatrudnia ok 300 pracowników. W ubiegłym roku spółka wysłała na wakacje ok 1,3 mln klientów.
>>> Czytaj też: Oto najlepiej ocenione hotele w Polsce. Zobacz najnowszy ranking