Przychody z kanału e-commerce wyniosły w lipcu 59,5 mln zł, co oznacza wzrost o 15,5% r/r. Narastająco, w okresie styczeń-lipiec przychody z e-commerce wzrosły o 16% r/r do 368,55 mln zł, podano również.

"Nasza rozpędzona machina sprzedażowa nie ma wakacji. Pierwszy raz poziom 80 mln zł przekroczyliśmy, i to nieznacznie, w październiku 2019 r., a więc w szczycie zakupów w branży elektrotechnicznej, który przypada na ostatni kwartał roku. Tym razem rekord bijemy na początku lata. Ponad 86 mln i niemal 20-proc. dynamika sprzedaży już teraz rozbudzają nasze apetyty na to, co może wydarzyć się jesienią" - skomentował prezes Krzysztof Folta, cytowany w komunikacie.

Jego zdaniem, te liczby stanowią także dowód na odstrajanie się TIM-u od koniunktury zarówno w branży budowlanej, jak i elektrotechnicznej.

"Zgodnie ze strategią średnioterminową spółki na lata 2019-2021 stale przybywa w naszej ofercie produktów spoza segmentu elektrotechniki, często charakteryzujących się mniejszą sezonowością sprzedaży, a oferowanych w dynamicznie rozwijającym się modelu dropshippingowym" - podkreślił prezes.

TIM jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na GPW. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 890 mln zł w 2019 r.

(ISBnews)