Sprzedaż online przyniosła 72,22 mln zł, co oznacza wzrost o 36,8% r/r, a po trzech miesiącach 2021 r. szacowane przychody z kanału e-commerce wyniosły 177,27 mln zł (+14,1% r/r), podano w komunikacie.

"Ostatni kwartał 2020 roku był rekordowy, po raz pierwszy bowiem nasze obroty przekroczyły ćwierć miliarda złotych, a doświadczenie poprzednich lat uczyło, że udany czwarty kwartał przekłada się na bardzo dobry pierwszy kwartał nowego roku. Ponad 262 mln zł przychodów w pierwszym kwartale 2021 roku potwierdzają tę prawidłowość, a rekordowe obroty w marcu pokazują, jak skalujemy biznes. Nasza satysfakcja jest tym większa, że towarzyszy temu rekordowa dynamika marcowych przychodów ze sprzedaży online, a to wszystko łączy się z najwyższą w historii liczbą rejestracji nowych użytkowników platformy TIM.pl. W tym przypadku przekroczyliśmy inny, symboliczny próg: 2000 nowych potencjalnych klientów" - powiedział prezes Krzysztof Folta, cytowany w komunikacie.

Reklama

TIM jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na GPW. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 890 mln zł w 2019 r.

(ISBnews)