"W najbliższym czasie nie planujemy dzielić się zyskami. Wysokie saldo gotówki pozwala nam na duży komfort pracy. Możemy skupić się na rozwoju i inwestycjach, które w długim terminie będą procentować. Pracujemy nad strategią na kolejne lata. Produkujemy i wydajemy coraz większe gry. Stąd wiemy, że nasze potrzeby gotówkowe będą spore. Więcej na ten temat powiemy już za kilka tygodni" - powiedział Balawajder podczas czatu na Stockwatch.pl.
Prezes Przemysław Marszał dodał, że szczegóły dotyczące strategii zostaną przedstawione podczas dorocznej konferencji inwestorskiej.
"Musieliśmy nieco przesunąć raport roczny z przyczyn od nas niezależnych (COVID-19) i ten sam czynnik sprawia, że mamy niewielki poślizg z organizacją eventu. Po majówce będziemy rozsyłać zaproszenia, a sam event odbędzie się pod koniec maja lub na początku czerwca" - powiedział prezes.
"Będziemy chcieli pokazać, gdzie obecnie jest spółka według nas oraz - co ważniejsze - jakie mamy plany na przyszłość. Pokażemy to dość szeroko, ale jednocześnie bardzo spójnie. Liczę, że z kilkoma tematami pozytywnie inwestorów zaskoczymy, zarówno w temacie gier własnych, jak i partnerów i działań wydawniczych" - dodał Marszał.
Prezes ujawnił także, że spółka przygotowuje się organizacyjnie i kadrowo, aby prowadzić 9-12 projektów wydawniczych równocześnie.
W ubiegłym roku akcjonariusze 11bit studios zdecydowali na zwyczajnym walnym zgromadzeniu o przeznaczeniu całego zysku netto wypracowanego w 2019 r. (21,71 mln zł) na kapitał zapasowy.
11 bit Studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w grudniu 2015 r.
(ISBnews)