"Chiński rynek gier wideo to rynek ustabilizowany, który odpowiada za istotną część wydatków na gry PC. Jesteśmy podekscytowani, że dwie gry, nad którymi aktualnie pracuje nasz zespół, zostaną wydane także na rynku chińskim, z odpowiednio dostosowanym do tego rynku marketingiem. Chodzi o 'Gas Station Simulator' oraz 'Winter Survival Simulator'. Za wydanie i dystrybucję na terenie Chin odpowiedzialne będzie znane i skutecznie działające w tym obszarze studio HeartBeat Interactive Entertainment. Współpracę nawiązaliśmy dzięki Duality, które pomogło nam w kontakcie z chińskim partnerem" - powiedział prezes Studia Drago entertainment Lucjan Mikociak, cytowany w komunikacie.

Zdaniem Mikociaka, chińscy gracze to wymagający użytkownicy, ale mocno doceniający zagranicznych twórców.

Reklama

"Umowa z HeartBeat Interactive Entertainment obejmuje nie tylko grę i jej aktualizację w przyszłości, ale również DLC. Ewentualne dalsze części gry, jak również jej porty na konsole pozostawiamy u siebie" - dodał Mikociak.

Drago entertainment powstało w 1998 roku w Krakowie. W 2018 roku do zespołu dołączyli Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński i Mateusz Wcześniak. Wtedy też firma podjęła decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w kwietniu 2021 r.

(ISBnews)