"Okres wakacyjny pokazał siłę naszego modelu biznesowego. W sierpniu zanotowaliśmy rekord wszech czasów pod względem liczby klientów - było ich ponad 14 tysięcy (+30% r/r). Przed nami jesień, która tradycyjnie jest najlepszym okresem sprzedażowym w roku. Wierzę, że tak będzie i teraz" - powiedział prezes TIM Krzysztof Folta, cytowany w komunikacie.
Sprzedaż online przyniosła 77,94 mln zł w ubiegłym miesiącu, co oznacza wzrost o 53% r/r, a po ośmiu miesiącach 2021 r. szacowane przychody z kanału e-commerce wyniosły 558,67 mln zł (+33,2% r/r), podano również.
TIM jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na GPW. W 2020 r. miała 1 065 mln zł skonsolidowanych przychodów.
(ISBnews)