- Ameryka Północna 70,6 proc.;
- Australia i Oceania 65,8 proc.;
- Europa 13,2 proc.;
- Azja 12,4 proc.;
- Ameryka Południowa 3,3 proc.
Z danych Statista Mobility Market Outlook wynika, że Tesla najbardziej dominującą pozycję ma w Ameryce Północnej, o sukcesie można też mówić w przypadku Australii i Oceanii.
W Azji producent samochodów elektrycznych na czele z Elonem Muskiem przegrywa z chińskim producentem Wuling (14,9 proc.).
W Europie – jak podaje Statista – Volkswagen sprzedał w ubiegłym roku niewiele więcej elektrycznych aut od Tesli. Z kolei Renault, Peugeot i Hyundai uzyskały udział powyżej 5 proc.
W Ameryce Południowej liderem został MG, należący do chińskiego SAIC Motor (16,5 proc.), natomiast Tesla osiągnęła tam sprzedaż na poziomie 3,3 proc. .